#
|
განსახორციელებელი აქტივობები
|
კლასი
|
მიზანი
|
დრო
|
შენიშვნა
|
1
|
„სიცოცხლის საათი“ პრეზენტაცია
|
VI
|
უძველესი წელთაღრიცხვის სისტემების და თარიღების გაცნობა.
|
თემა : დრო და ისტორია
|
|
2
|
პროექტი „სახალისო არქეოლოგია“
|
VI
|
შემეცნებითი უნარის განვითარება.
|
თემა : დმანისი
|
|
3
|
„ადამიანი გუშინ და დღეს“
პრეზენტაცია,ნახატების გამოფენა
|
VI
|
ინფორმაციის მოძიება-დახარისხება ადამიანის საქმიანობის უძველეს სახეობებზე.
|
თემა: ადამიანის საქმიანობა წარსულში და დღეს
|
|
4
|
„საქართველო-რელიგიათა ოაზისი“ ექსკურსია აბანოთუბანში
|
VI
|
რელიგიურ-შემეცნებითი უნარების განვითარება.
|
თემა: საქართველოს რელიგიები
|
|
5
|
"ერის კულტურა და ტრადიციები"-პრეზენტაცია ჟურნალის გამოშვება
|
VI
|
მორალურ-პატრიოტული გრძნობის განვითარება.კითხვისა და წერის სტრატეგიების ფლობა.
|
თემა:
საქართველოს კულტურული ტრადიციები და კულტურის გაცვლა
|
|
6
|
პრეზენტაცია“უძველესი სახელმწოფოები“
|
VII
|
შემეცნებითი უნარების განვითარება
|
თემა: ძველი მსოფლიო
|
|
7
|
აღორძინების ეპოქა იტალიასა და საქართველოში
(ინტეგრირებული გაკვეთილი ხელოვნებასთან
|
VII
|
შემეცნებითი და ესთეტიკური უნარების
განვითარება.
|
თემა: აღორძინების ხანა
|
|
8
|
პროექტი „დავიცვათ ბავშვთა უფლებები“
|
VII
|
კრიტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება, ინფორმაციის მოძიება გააზრება.
|
თემა: ბავშვთა სტატუსი შუა საუკუნეებში
|
|
9
|
ვიზიტი
საქართველოს ოკუპაციის მუზეუმში
|
VII
|
შემეცნებითი უნარების განვითარება
|
თემა: საქართველო და რუსეთი
|
|
10
|
პრეზენტაცია "მეორე მსოფლიო ომი და ქართველები“
|
VIII
|
ანალიტიკური უნარების განვითარება.
|
თემა: მსოფლიო ომები
|
|
11
|
პროექტი „როგორ მოვაგვაროთ კონფლიქტები“
|
VIII
|
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.
|
თემა:
კონფლიქტების მშვიდობიანი გადაჭრის მაგალითები
|
|
12
|
დიდი გეოგრაფიული აღმოჩენები( ინტეგრირებული
გაკვეთილი გეოგრაფიასთან
|
VIII
|
შემეცნებითი უნარების განვითარება
|
თემა: დიდი გეოგარფიული
აღმოჩენები
|
|
13
|
პრეზენტაცია „ხელოვნება და მსოფლიო“ (
ინტეგრირება ხელოვნებასთან)
|
VIII |
შემეცნებითი და ესთეტიკური უნარების განვითარება
|
თემა: მსოფლიო ხელოვნების შედევრები
|
|
14
|
„თამარის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“
(ინტეგრირებული გაკვეთილი ქართულ ენასთან
|
XI
|
მორალურ -ეთიკური უნარების განვითარება
|
თემა: თამარ მეფე
|
|
15
|
„ძლევაი საკვირველი“-პრეზენტაცია
|
XI
|
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.
|
თემა: დავით აღამაშენებელი
|
|
16
|
„სამი იმპერიის მზერა“-პრეზენტაცია,დისკუსია
|
XI
|
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.
|
თემა: საქართველო XVI_XVII საუკუნეებში
|
|
17
|
„ბედი ქართლისა“-პრეზენტაცია,დისკუსია
|
XII
|
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.
|
თემა : საქართველო XIX საუკუნეში
|
|
18
|
„ბოროტებანი სიკეთის ნიღბით“-პრეზენტაცია
|
XII
|
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.
|
თემა: კომუნიზმი და ფაშიზმი
|
Pages
- XI ა კლასი
- სადამრიგებლო პროგრამა
- საგნობრივი ღონისძიებების ნუსხა
- სილაბუსები და თემატური გეგმები
- ინდივიდუალური სასწავლო გეგმები
- I სემესტრის სადამრიგებლო ანგარიში
- სადამრიგებლოს წლიური ანგარიში
- I სემესტრის საგნობრივი ანგარიში
- წლიური საგნობრივი ანგარიში
- შემაჯამებელი წერები
- სასწავლო-შემეცნებითი ექსკურსია მცხეთაში
- 6 გ კლასი
- 7ა კლასი
- სოხუმის დაცემა
- ჩვენ გვახსოვს
- საატესტატო ციებ-ცხელება
- დებატების კონკურსი
საგნობრივი ღონისძიებების ნუსხა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment