მე-11 კლასის სადამრიგებლო პროგრამის გეგმა I სემესტრი
#
|
დაგეგმილი აქტივობა
|
აქტივობის მიზანი
|
განხორციელების დრო
|
1
|
სადამრიგებლო საათი
1. სასწავლო წლის დაწყებასთან
დაკავშირებით მოსწავლეთა საჭიროებების, საგნების, საგნის მასწავლებლების და
საშუალო საფეხურის ძირითადი მიზნების გაცნობა;
2. მოსწავლის ქცევის კოდექსის
გაცნობა;
3. ქცევის წესების შემუშავება
მოსწ. მონაწილეობით;
|
სადამრიგებლო საათის მიზანია,
მოვამზადო მოსწავლეები სასწავლო პროცესისთვის, გავაცნო ახალი საგნები და
საფეხურის ძირითადი ამოცანები. შევახსენო მოსწავლის ქცევის კოდექსი, აგრეთვე
მოსწავლეთა მონაწილეობით შევადგონოთ ქცევის წესები, რომელსაც კლასში თვალსაჩინო
ადგილზე გამოვაკრავთ და საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება.
|
სექტემბერი |
2
|
სადამრიგებლო საათი
1. ,, ჩემი მიზანი"
|
მოსწავლეებმა წარმოადგინონ მათი ახლო და შორეული მიზნები
|
სექტემბერი
|
3
|
საკლასო დისკუსია
,, სწრაფვა წარმატებისკენ"
|
დისკუსია- როგორ მოდის წარმატება? გსურთ თუ არა იყოთ
წარმატებული? რა არის მთავარი რომ გავხდეთ წარმატებულები? დისკუსიის მიზანია მოტივაციის
გაზრდა მოზარდებში, რომ დაისახონ მიზნად წარმატების მიღწევა სხვადასხვა სფეროში.
|
ოქტომბერი
|
5
|
სადამრიგებლო საათი
,,ხასიათის სიმტკიცე’’
თემასთან დაკავშირებული ფილმის
ჩვენება და დისკუსია.
|
ვაჩვენებ ანიმაციურ ფილმს ,,
ადამიანი, რომელიც ხეებს რგავდა’’ და შემდეგ დისკუსიას ადამიანის ხასიათზე,
მაგალითების მოყვანით.
|
ოქტომბერი
|
6
|
საკლასო ღონისძიება
,, მცხეთობის’’ დღესასწაულთან
დაკავშირებით( შესაძლოა ექსკურსიის მოწყობაც)
|
ვუჩვენებ ჩემს მიერ საპრეზენტაციო პროგრამაში
მომზადებულ მასალებს ქრისტიანობაზე და ამ თემასთან დაკავშირებულ დიდ
პიროვნებებზე.სვეტიცხოვლის მონახულება
|
ოქტომბერი
|
8
|
ძველი თბილისის გაცნობა
|
ჩემი მიზანია გავაცნო ძველი
თბილისის კულტურული ძეგლები და ამ ძეგლების ისტორია.
|
ნოემბერი
|
10
|
სადამრიგებლო საათი-დისკუსია:
,, ჩემი მომავალი პროფესია’’
|
მოსწავლეები ერთი კვირის ვადაში წერენ ესეს მომავალი
პროფესიის შესახებ და ასაბუთებენ რამდენად არის შესაძლებელი ამ პროფესიის დაუფლება,
რა სჭირდებათ ამისათვის, რასაც ეხლავე გაითვალისწინებენ, ითვალისწინებენ თუ არა მშობლების
აზრს არჩევანთან დაკავშირებით, აქვთ თუ არა მოტივაცია, რამ შეიძლება ხელი შეუშალოს
და ა.შ.
|
ნოემბერი
|
11
|
სადამრიგებლო საათი
,, არა -ძალადობას!’’ ფილმის
ჩვენება და დისკუსის ფილმის შემდეგ.
|
ვაჩვენებ დოკუმენტურ ფილმს, სადაც
ადამიანებს აიძულებენ და ბოროტად იყენებენ მათ შრომას, შემდეგ კი დისკუსია და
კიდევ დამატებით მაგალითების მოყვანა მოსწავლეების მხრიდან, დასკვნების
გამოტანა.
|
დეკემბერი
|
15
|
ვიქტორინა ისტორიაში
|
პირველ სემესტრში შესწავლილი
მასალის გამეორება, განზოგადება და ცოდნის გამოყენება შესაბამის სიტუაციაში.
|
დეკემბერი
|
17
|
სასკოლო საახალწლო ღონისძიებისთვის მომზადება და მონაწილეობა
|
გასართობ- შემეცნებით ღონისძიებაში
მონაწილეობა.
|
დეკემბერი
|
II სემესტრი
#
|
დაგეგმილი აქტივობა
|
აქტივობის მიზანი
|
განხორციელების დრო
|
1
|
პირველი სემესტრის შედეგების
გაანალიზება და კითხვარების შევსება, კითხვარი შეეხება მოსწავლეთა ინტერესის
გამოვლენას, რა პროფესია მოსწონთ და სხვ.
|
ჩემი მიზნია მოსწავლეებმა გააკეთონ
თვითშეფასება და ანალიზი. ჩემს მიერ შედგენილი კითხვარებით გააანალიზონ პირველ
სემესტრში მიღებული შედეგები, რას შეცვლიან მეორე სემესტრში, რას
გაითვალისწინებენ, რა იყო მათთვის წარმატება და ამ წარმატების მიზეზი.
|
იანვარი
|
2
|
სადამრიგებლო საათი
,, ვინ ვარ მე?’’
|
ინდივიდუალურად 2 წთ-ის მანძილზე
წარმოადგინონ მოკლე პასუხი კითვაზე, შემდეგ კი გავაცნო დიდი ადამიანების,
პოლიტიკოსების და ფილოსოფოსების შეხედულებები ,, მე- სთან’’ მიმართებაში.
|
იანვარი
|
3
|
პროექტი საქართველოს ოკუპაცია
|
ოკუპაციის კვირეულის ფარგლებში
საქართველო-რუსეთის ურთიერთობების მიმოხილვა
|
თებერვალი
|
4
|
სადამრიგებლო პროექტი
,,როგორ მოვემზადოთ
გამოცდებისათვის?’’
|
მასწავლებლებთან შეხვედრა, როლური
სიტუაცია თუკი ისინი თავს მათ ადგილზე წარმოიდგენენ მომენტალურად, რას ურჩევენ
მოსწავლეებს?
|
მარტი
|
5
|
სპექტაკლის ნახვა
„კაცია-ადამიანი“
| მარტი | |
6
|
,,9 აპრილი’’ სასკოლო ღონისძიება.
|
გაეცნონ 9 აპრილის ტრაგედიის
მიზეზებს, შედეგებს და ისწავლონ დაღუპულთა ხსოვნის პატივისცემა.
|
აპრილი
|
7
|
თბილისის ქარვასლის დათვალიერება
|
ისტორიული თბილისის გაცნობა
|
აპრილი |
8
|
საქართვლოს დამოუკიდებლობის დღის
ღონისძიებაში მონაწილეობა.
|
სასკოლო ღონისძიებაში მონაწილეობა
და შესწავლილი მასალის გამოყენება თარიღთან დაკავშირებით.
|
მაისი
|
9
|
კატის გამოცდებისათვის მზადება
|
მაისი
|
|
10
|
ექსკურსია
|
მოსწავლეების , მათი მშობლების და
დამრიგებლის შეთანხმებით შერჩეული მარშრუტით.
|
გამოცდების დასრულების შემდეგ
|
No comments:
Post a Comment