ინკლუზიური განათლება გულისხმობს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ჩართვას ზოგადსაგანმანათლებლო პროცესში თანატოლებთან ერთად.
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლე, რომელსაც, თანატოლების უმრავლესობასთან შედარებით, აქვს სწავლასთან დაკავშირებული სირთულეები ვერ ძლევს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ მინიმალურ მოთხოვნებს და საჭიროებს სპეციალურ საგანმანათლებლო მომსახურებას. კერძოდ, ეროვნული სასწავლო გეგმის მოდიფიცირებას ან ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავებას.
მეექვსე და მეშვიდე კლასებში სწავლობენ მოსწავლეები: ლუკა ხაჩიძე, ილია ეგრისელაშვილი რომელთაც მიენიჭათ სსსმ მოსწავლის სტატუსი, სპეციალურად მათთვის შევადგინე ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა, ისტორიაში.გეგმის შედგენისას გავითვალისწინე მათი გონებრივი შესაძლებლობები, რადგან ფიზიკური დარღვევა მათ არ აღენიშნებათ, ვეცადე მასალა ისე შემერჩია , რომ მათთვის დაძლევადი და ათვისებადი ყოფილიყო.
მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
ზოგადი ინფორმაცია
მოსწავლე
|
ილია ეგრისელაშვილი
|
სკოლა
|
108-ე საჯარო სკოლა
|
კლასი
|
VII ა
|
დაბადების თარიღი
|
21/05/2004
|
ასაკი
|
11 წლის
|
მშობელი/მეურვე
|
სალომე ბერიძე
|
ტელეფონი
|
5715220404
|
მისამართი
|
სამგორის დას მე 2 შეს.ბ.
40
|
ისგ-ს შექმნის თარიღი
|
01/03/2016
|
საგანი: ისტორია
საგნის მასწავლებელი: ნანა ზაზანაშვილი
მოსწავლის ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირები: სკოლის სპეციელური პედაგოგი, მასწავლებელი, მშობელი
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
გრძელვადიანი მიზანი:
მოსწავლეს შეუძლია ისტორიული მოვლენის
მოთხრობა, აღწერა.
|
მოკლევადიანი მიზნები:
1.
2.
3.
|
შეუძლია ძირითადი ისტორიულო მოვლენების დასახელება
შეუძლია მარტივი ისტორიული რუკის წაკითხვა
შეუძლია ისტორიული ფაქტების დამახსოვრება
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად სრულდება
აქტივობა?(კლასი, სკოლა)
|
მასალის
მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი(პედაგოგი, მშობელი,სკოლის ფსიქოლოგი)
|
აქტივობის
განხორციელებაზე პასუხიმგებელი პირი
|
|
1.1
|
მასწავლებელი მოსწავლე უსახელებს
ქვეყანას და სთხოვს მოყვეს რა იცის მის შესახებ
|
სახელმძღვანელო
|
საკლასო
ოთახი, რესურს ოთახი
|
მასწავლებელი,
|
|
1.2
|
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეს ჩამოთვალოს
პირველყოფილი ადამინის სამუშაო იარაღები
|
სახელმძღვანელო
|
საკლასო
ოთახი, რესურს ოთახი
|
მასწავლებელი,
|
|
1.3
|
მოსწავლე
მასწავლებლის დახმარებით რუკაზე ეძებს შესაბამის ქვეყანას
|
რუკა
|
რესურს
ოთახი
|
სპეც.მასწავლებელი
|
სპეც.მასწავლებელი
|
2.1
|
მასწავლებელი
აძლევს მოსწავლეს ჩამონათვალს ძირითადი ბრძოლებისა და თარიღებისა და სთხოვს
ხაზების გასმით შესაბამისობის პოვნას.
|
ბარათებზე
დაწერილია ისტორიული მოვლენები და თარიღები
|
რესურს
ოთახი, საკლასო ოთახი
|
სპეც.
მასწავლებელი, მასწავლებელი
|
მასწვალებელი,
სპეც. მასწავლებელი
|
2.2
|
მოსწავლე ახერხებს რუკაზე გეოგრაფიული
ობიექტების განსაზღვრას ( მთები, ოკეანეები)
|
სახელმძღვანელო,
რუკა, რვეული
|
რესურს
ოთახი, საკლასო ოთახი
|
სპეც.
მასწავლებელი, მასწავლებელი
|
მასწავლებელი,
სპეც. მასწავლებელი
|
2.3
|
მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეს
ბარათს, სადაც გამოსახულია ქვეყნის ღირსშესანიშნაობა და სთხოვს მის გამოცნობას.
|
ილუსტრაციები
|
რესურს
ოთახი, საკლასო ოთახი
|
სპეც.
მასწავლებელი, მასწავლებელი
|
სპეც.
მასწავლებელი, მასწავლებელი
|
3.1
|
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეს
რუკის დახმარებით ჩამოწეროს საქართველოს მეზობელი ქვეყნები
|
სახელმძღვანელო,
რუკა, რვეული
|
რესურს
ოთახი
|
სპეც.
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
3.2
|
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეს
რუკაზე მონიშნოს ორი ევროპული და ორი აზიური ქვეყანა
|
სახელმძღვანელო,
რუკა, რვეული
|
რესურს
ოთახი
|
სპეც.
მასწავლებელი
|
მასწავლებელი
|
მადლობა დახმარებისთვის
ReplyDelete